domingo, 7 de marzo de 2021

8 DE MARZO, DÍA DA MULLER

         A VOZ DAS AMIGAS 

A miña voz, compañeiras,

non naceu para afastar.

Se non fose por vosoutras,
Como ía camiñar? (bis)
Miña irmá, miña irmá, miña amiga,
Tan igual a min e tan distinta,
Dáme a man e faremos cordada,
Ven comigo, miña camarada,
Dáme a man e faremos cordada,
Ven comigo, miña camarada.
A miña voz, compañeiras,
Tráioa para partillar.
Se non fose por vosoutras,
Como ía camiñar? (bis)
Miña irmá, miña irmá, miña amiga,
Tan igual a min e tan distinta,
Dáme a man e farémonos grandes,
Temos xuntas a forza dos mares.
Dáme a man e farémonos grandes,
Temos xuntas a forza dos mares.
A voz das miñas amigas
Dame folgos pra avanzar.
Se non fose por vosoutras,
Como ía camiñar?(bis)
Miña irmá, miña irmá, miña amiga,
Tan igual a min e tan distinta,
Todas xuntas non temos fronteira,
Ven comigo, miña compañeira.
Todas xuntas non temos fronteira,
Ven comigo, miña compañeira.
Miña irmá, miña irmá, miña amiga,
Tan igual a min e tan distinta,
Dáme a man e faremos cordada,
Ven comigo, miña camarada,
Todas xuntas non temos fronteira,
Ven comigo, miña compañeira.



No hay comentarios:

Publicar un comentario